Chtěli byste se svým webem prorazit v zahraničí a prodávat zde své produkty nebo služby? Někteří lidé se takového kroku obávají. Jiní tento krok podnikli a setkali se s velkým úspěchem. Česká republika je pro mnohé malý rybníček a zahraniční trhy nabízí často více příležitostí i mnohem větší cílové skupiny. Pokud se pro zahraniční trh rozhodnete, měl by na to být připravený váš web, který by měl mít cizojazyčnou verzi. Také byste si měli zajistit správnou propagaci.

PPC

Jako základ považujte PPC zahraničí. PPC reklama má rychlý efekt, mnoho podob a zobrazuje se ve vyhledávání i v obsahu webů. Má velmi rychlý efekt a dokáže vám krátké době přinést mnoho nových cílených návštěvníků. Platíte u ní jen za prokliky, nikoliv za zobrazení. Specialistou na tuto propagaci je agentura na ppcprofits.cz. Postará se vám o nastavení celé kampaně, její spuštění do 5 pracovních dnů a také o kvalitní správu, aby vám tato reklama přinášela ty nejlepší výsledky. Efekt reklamy můžete snadno sledovat přes analytické nástroje.

SEO

Stejně důležité je pro vás SEO zahraničí. Jeho úkolem je, aby byl váš web snadno dohledatelný ve vyhledávání na důležitá klíčová slova, která vaše cílová skupina hledá. Je potřeba udělat analýzu klíčových slov, aby se zjistilo, na jaká slova se při optimalizaci zaměřit. Následně je potřeba na daná slova web optimalizovat. Dělá se to tak, že se nejprve zkontroluje web a upraví se, aby byl z hlediska ON page plně validní. Poté se agentura zaměří na OFF page, tedy na popularitu webu. Zvolí se vhodná strategie pro linkbuilding a budou se pravidelně vytvářet zpětné odkazy na jiných webech přes důležitá klíčová slova. Postupně se váš web dostane na pozice, ze kterých ho vaše cílová skupina snadno uvidí a tím dosáhne pravidelné organické návštěvnosti.