New Lingerie angažovala 62-letou modelku!

Krása nemá žádné datum spotřeby

Tato kampaň nemůže mít výstižnější heslo. Říká, že to, co je sexy, nemá žádné datum spotřeby, a když se na Jacky podíváte, musíte tomu sloganu dát za pravdu. Tak nádherné vlasy, úsměv a harmonický výraz se hned tak nevidí.

 

Jacky pracuje pro American Apparel už od roku 2011, od doby, kdy ji jeden ze zaměstnanců firmy náhodou objevil v ulicích New Yorku. Doposud však pózovala zcela oblečená a propagovala sportovní oblečení.

Pro řadu New Ligeria se ovšem tentokrát svlékla – jde totiž o pohodlné sportovní spodní prádlo. Je to opravdu výjimečný počin a od American Aparrelu to je pořádný vabank. Lidé však Jacky přijali s velkým nadšením a od žen středního věku si tato kampaň vysloužila mnoho pochvalných reakcí. Je totiž příjemné vidět, že ženská krása není s překročením třicítky nebo čtyřicítky zcela odepsaná.

Lidé Jacky milují a starším ženám dává naději

Jako 48 let stará žena, která se usilovně snaží přijmout všechny změny svého těla v centru kultury, která má tendenci preferovat mnohem mladší, jsem nadšená, že někdo ukázal skutečnou ženu, která je příkladem krásy a síly pro všechnzy věkové kategorie, napsala o kampani Holly Johnston, známá americká umělkyně.

 

Na Facebooku je tato kampaň velice populární a je běžně komentována nadšenými větami, jako: Chci vidět víc takových kampaní! Nebo:Doufám, že budu stejně krásná, až zestárnu.

Bude zajímavé sledovat, jestli Jacky zůstane bílou vránou, nebo se další firmy osmělí a odváží se angažovat také modelky, kterým už dvacítka minula hodně dávno.