Krása nemá žádné datum spotřeby
Tato kampaň nemůže mít výstižnější heslo. Říká, že to, co je sexy, nemá žádné datum spotřeby, a když se na Jacky podíváte, musíte tomu sloganu dát za pravdu. Tak nádherné vlasy, úsměv a harmonický výraz se hned tak nevidí.
Jacky pracuje pro American Apparel už od roku 2011, od doby, kdy ji jeden ze zaměstnanců firmy náhodou objevil v ulicích New Yorku. Doposud však pózovala zcela oblečená a propagovala sportovní oblečení.
Pro řadu New Ligeria se ovšem tentokrát svlékla – jde totiž o pohodlné sportovní spodní prádlo. Je to opravdu výjimečný počin a od American Aparrelu to je pořádný vabank. Lidé však Jacky přijali s velkým nadšením a od žen středního věku si tato kampaň vysloužila mnoho pochvalných reakcí. Je totiž příjemné vidět, že ženská krása není s překročením třicítky nebo čtyřicítky zcela odepsaná.
Lidé Jacky milují a starším ženám dává naději
„Jako 48 let stará žena, která se usilovně snaží přijmout všechny změny svého těla v centru kultury, která má tendenci preferovat mnohem mladší, jsem nadšená, že někdo ukázal skutečnou ženu, která je příkladem krásy a síly pro všechnzy věkové kategorie,„ napsala o kampani Holly Johnston, známá americká umělkyně.
Na Facebooku je tato kampaň velice populární a je běžně komentována nadšenými větami, jako: „Chci vidět víc takových kampaní!„ Nebo:„Doufám, že budu stejně krásná, až zestárnu.„
Bude zajímavé sledovat, jestli Jacky zůstane bílou vránou, nebo se další firmy osmělí a odváží se angažovat také modelky, kterým už dvacítka minula hodně dávno.