Že už mají lidé všechno, co si kdy mohli přát? Prodávejte jim hvězdy!

Hvězdy a planety nikdo nevlastní, takže si s nimi každý může dělat, co chce. Třeba na nich začít prodávat parcely, jako na Měsíci, nebo jim nechat lidi dávat jména a vystavovat na ně certifikáty. Když si to někdo koupí…

A budete se možná divit, ale koupí. Úplně první registr jmen pro hvězdy funguje už od roku 1979. Dnes už můžete pojmenovat hvězdu a získat certifikát, který bude zapsán do Londýnské knihovny, i na české pobočce webu.

Je to sice trochu praštěný dárek, ale nikdo mu nemůže upřít obrovský romantický náboj. A možná už jste na vlastní kůži zažili, jaké to je, když vám po letech dojde ve vztahu inspirace ohledně dárků. Co pak může být lepšího, než přijít a říct: “Miláčku, pojmenoval jsem po tobě hvězdu…“

Dejte lidem pocit důležitosti! Ať je pronásledují paparazziové jako každou jinou celebritu!

Fotografka

Zdroj: Flickr.com | Copyright: willg

Na webu celeb4aday.com se rozhodli, že obyčejným lidem poskytnou možnost, cítit se jako hvězda, byť jen na jeden den. Proto poskytují služby paparazziů, kteří vás budou pronásledovat a fotit, kam se jen hnete. Můžete si je najmout jen tak, ale ideální je to k příležitosti srazů se školou, oslav narozenin, večírků a podobných akcí, kde si zájem o vaši osobu užijí i ostatní. Celeb4aday.com totiž věří, že pozornost si zaslouží každý z nás a my, obyčejní lidé, možná ještě více, než celebrity.

Nevíte už, jak byste si vydělali? Pronajměte svůj obličej jako reklamní plochu!

Eda Moyese a Rossa Harpera docela trápilo, jak splatí studentské půjčky. Tak vymysleli takovou malou šílenost – nechávají si na obličeje malovat reklamy. Samo o sobě by to asi nestačilo, takže pomalovaní reklamami vždycky podnikají nějakou výstřednost, která k nim přiláká pozornost. S logy různých firem na tvářích skáčou třeba s padákem nebo plavou v úplně ledové vodě.

Svou „reklamní plochu“ prodávají na buymyface.com, kde zveřejňují, komu ten den dělají reklamu a co během tohoto dne skandálního podniknou.

Za první reklamu sice dostali jen 1 libru, teď už však inkasují stovky. A obličeje se jim daří pronajmout každičký den.

Chtěli byste obchodovat s nemovitostmi, ale nemáte hotovost? Vrhněte se na ty virtuální!

Před necelými třemi lety investovala Ailin Graef, vlastně její virtuální protějšek, Anshe Chung, ve hře Second Life 9,95 dolarů do virtuálního domku. Dnes je z ní milionářka ve skutečném světě. Jak to dokázala?

Prostě jen dál nakupovala, zvelebovala a opět prodávala nebo pronajímala virtuální nemovitosti. Později se Ailin pustila i do reálného života – zůstala sice u virtuality, ale prodává ji i mimo hru. Pronajímá 3D prostředí pro vývoj aplikací prototypů produktů, ale i aplikací pro vzdělávání a pořádání konferencí.

Využijte věcí, které máme všichni společné! Taky vám skřítci neustále požírají ponožky?

Ponožky| Copyright: ( Hidden )

Copyright: ( Hidden )

Pokud zmíněným problémem trpíte (a pokud jste člověk, trpět jím musíte, jinak to není možné), jistě hned chápete genialitu tohoto podnikatelského záměru. Skvěle využívá lidské lenosti a nechuti nakupovat neustále zcela banální a neuspokojující zboží.

Začal s tím Švýcar Samuel Liechti – nabízel distribuci předplacených ponožek několikrát do roka. A opravdu se našlo dost zákazníků, kteří službu využili. Dnes obdobné služby najdete snad všude – dokonce i u nás už funguje lichozrout.cz. Můžete si stanovit, kolikrát ročně chcete dostávat kolik párů ponožek nebo službu předplatit někomu jinému jako dárek.

Vymoženosti civilizace neznají hranic!

Lidé se často cítí osamělí – prodejte jim přítele!

Ano, vymoženosti civilizace opravdu neznají hranic. Nejpodivnější podnikatelský plán jsme si nechali na konec.

Co lidi dnes trápí nejvíc? Ptal se sám sebe Scott Rosenbaum. A hned si odpověděl, že izolovanost a osamělost. A když už se dá koupit prakticky všechno, proč bychom si nemohli koupit i přítele?

Tak vznikla stránka rentafriend.com, kam se může zaregistrovat každý a prodávat své služby za předem zvolenou hodinovou sazbu. Všichni máme nějakého koníčka, který se lépe provádí ve dvou. Můžeme si povídat o knihách, chodit do kina, jezdit na kole, vařit spolu… A ještě za to dostat zaplaceno!

Za své přátelské služby si tu můžete účtovat až 50 dolarů za hodinu a zákazníci si vás mohou najímat i na oficiální akce jako jsou svatby nebo večírky.

Už úplně vidím ten dojemný filmový scénář o placeném kamarádovi, který se tak opravdově spřátelí, že už nechce peníze. A takový jistě vznikne, až se o tomto společenském odvětví dozvědí hollywoodští scénáristé…