Kvalitní logo na profesionální úrovni dokáže zvýšit příjmy a také oslovit nové zákazníky. V této souvislosti je však nutné se obrátit na odborníky. Oni jsou těmi, kteří pracují pro nejrůznější společnosti a umí vyzdvihnout jejich gró. Potom je zviditelnění jen otázkou rozmanitých platforem. Nejčastěji zřejmě těch digitálních, neboť právě ty, mohou tržby zvednout o více, než 20 %.
Logo je skutečně to první, čeho si spotřebitelé všimnou. Důležité však je, aby bylo správně navržené – tvorba loga. Jedině tak se lidem vryje do paměti, když je zaujme.
Strategie je nezbytná
Když nevíte, jak na to, nechte si poradit. Logo obvykle zobrazuje název a účel společnosti prostřednictvím vizuálních detailů – tvary, texty a obrázky. Ve většině případů dobrý design loga zahrnuje všechny tyto prvky současně. Je však nutné zmínit, že působivé logo, nereprezentuje jen podnikání. Profesionálové mohou pomocí loga sdělit zprávu nebo příběh. To vše spadá pod odbornou terminologii brandingu, jenž je o emocionální asociaci, uznání značky a vzbuzování důvěry.
Tvorba loga zahrnuje konkrétní prvky, které jednotně a konzistentně reprezentují značku. Mezi tyto aspekty patří např. obrázek v logu – od jednoduchých statických symbolů až po složité emblémy. Je také potřeba zvážit velikost obrázku a jeho umístění pro nejlepší viditelnost.
Typografie loga
Řadí se sem např. text viditelný v logu. Musí být zachována konzistence v umístění, vzhledu a barvách. Tvorba loga nemusí značit celé názvy společnosti, mnohdy postačí jen počáteční písmeno nebo monogram.
Výběr správné barvy může skutečně ukázat obecnou hodnotu podniku. Světlé barvy charakterizují společenskost a do jisté míry i zábavu. Na druhou stranu kovové doplňky dodávají logu moderní a profesionální vzhled. Pro exkluzivní design loga použijte pouze jednu nebo maximálně tři barvy. Obraťte se na odborníky.