Když budujete byznys, nejdůležitější ze všeho jsou webové stránky. Samy o sobě jsou však k ničemu, je třeba je aktivně propagovat a následně se mohou stát obrovským zdrojem zákazníků. Mnoho lidí se staví k propagaci špatně a vnímají ji jen jako jednorázovou investici nebo do ní investují příliš málo peněz. Propagaci je třeba se věnovat pravidelně a stanovit si budget, který budete do propagace investovat. Základem propagace by měla být především optimalizace pro vyhledávače.
Proč je SEO tak důležité?
SEO zajišťuje, aby byl váš web snadno k nalezení ve vyhledávání na důležitá klíčová slova. Pokud web není optimalizovaný pro vyhledávače, je ve vyhledávání prakticky nedohledatelný. Jak by mělo seo on-line vypadat? Je třeba zjistit, jaká klíčová slova potenciální zákazníci zadávají, když hledají služby/produkty, které nabízíte, provede se tedy analýza klíčových slov, aby se takové fráze zjistily. Když se vhodná klíčová slova zjistí, je třeba na ně váš web optimalizovat. Jak vlastně takový proces vypadá? Dělí se na dvě části, kterým se říká ON page faktory a OFF page faktory.
ON page faktory se vztahují k obsahu, je třeba, aby byl pro vyhledávače plně validní, to znamená, že musí splňovat určité kritéria. Je potřeba, aby měl dostatek textového obsahu, správnou strukturu, responzivní vzhled, vyplněné meta informace, SSL certifikát a další.
Když toto web splňuje, měli byste se začít naplno věnovat OFF page. Jde o popularitu webu, tu vyhledávače měří v podobě zpětných odkazů na jiných webech. Je třeba zvolit správnou strategii pro budování odkazů, které by se měly rozšiřovat na jiných webech tak, aby vedly přes důležitá klíčová slova. Efekt SEO se nikdy neprojeví hned, často zabere i mnoho měsíců, ale postupně se dostanete na pozice, odkud vás uživatelé snadno uvidí a vy budete mít pravidelnou návštěvnost z vyhledávání. Pokud potřebujete mít návštěvnost okamžitě, můžete se společně se SEO věnovat i PPC reklamě, viz https://www.ppcprofits.cz/co-je-ppc-reklama.