Růžovobílá Hello Kitty má na krku čtyřicítku a pořídila si vlastní pivo
Je to tak, Hello Kitty bude mít příští rok už čtyřicet let a asi prochází krizí středního věku. Ale nepořídila si motorku ani kabriolet, ale vlastní značku piva. Aby ovšem nebyla zase tak mimo mísu, nejde o žádný ležák, ale o ovocné pivo. Je ho dohromady šest druhů s příchutěmi jako je broskev, citron, limetka, banán nebo marakuja.
Oproti tradičním pivům má tohle jen asi polovinu obsahu alkoholu – od 2,3 do 2,8 procenta. To společně s ovocnou příchutí způsobuje, že když ho pijete, máte pocit, že je to jen ovocná šťáva, přestože plechovka jasně hlásí pivo. Ti, kteří ho ochutnali, ho popisují jako hebké a sladké.
O příchuti marakuja řekl jeden recenzent, že „chutná jako Fanta s pivní příchutí“.
V Asii má Hello Kitty miliony čtyřicetiletých mužských obdivovatelů!
Tato ovocná piva se úplně nejvíc podobají belgickým Chimay, ale mají ještě silnější ovocnou příchuť. Jako byste Chimay řízli džusem – ovoce nezajišťuje jen chuťový ocas, naopak v chuti nápoje zcela dominuje a klasická pivní hořkost se prakticky vytrácí.
My můžeme mít při pohledu na plechovky piva s roztomilou postavičkou, která je u nás vnímána jako maskot pro malé holčičky, velmi divné pocity, ale v Asii jsou jí posedlí miliony čtyřicetiletých mužů a nestydí se za to. Tam se Hello Kitty objevila už v roce 1974, takže s ní tito pánové vyrůstali a rádi na to s nostalgií vzpomínají.
Teď má tedy víno Hello Kitty, které se objevilo v roce 2010 v Asii, Americe i Evropě, kamarádku. Ovšem my bychom nechtěli vysvětlovat v obchodě svým dcerkám, že tahle kočička v plechovce opravdu není pro ně, ale jen pro dospěláky.