Webové stránky jsou od toho, aby byly uživatelům internetu k dispozici pro jejich potřeby a vlastníci webů tak úspěšně představili i prodávali svoje produkty a služby. Jen co dělat, když návštěvnost stránek je mizivá?
Obvykle problém spočívá v tom, že stránky neprošly kvalitním SEO, tedy optimalizací webových stránek pro vyhledávače. Právě přes vyhledávače se na www stránky dostane nejvíce uživatelů, ale aby tomu tak bylo, musí být weby pro vyhledávače přátelské.
SEO či jinak řečeno optimalizace webů je metoda, která má za úkol doladit webové stránky tak, aby byly ovlivněné výsledky ve vyhledávačích a stránky se pro ně staly přijatelné, dále aby se zvýšila návštěvnost stránek a také jejich pozice ve vyhledávačích.
Jednoduše řečeno, když uživatel internetu zadá do vyhledávače klíčové slovo nebo frázi, která souvisí s obsahem vašich webových stránek, tak by se v nabídce na předních pozicích měly úspěšně objevit i vaše www stránky.
Právě z předních pozic se na vaše stránky dostane nejvíce uživatelů a potencionálních zákazníků. Co si budeme povídat. Když zadáme do vyhledávače to, co právě hledáme, tak si vybereme ze webovek, které se nám naskytnou v nabídce hned na první stránce vyhledávače. Málo kdo se podívá i na nabídku dalších stránek. Weby na předních pozicích jsou jednoduše pro uživatele atraktivnější a důvěryhodnější.
S úspěšnou optimalizací vašeho webu vám pomůže SEO specialista, kterého je dobré si vybrat pečlivě. Hlavním kritériem jsou zkušenosti, nabídka služeb a kladné reference. A také pole působnosti, protože může provádět služby SEO Praha, Brno, ale dosahovat i do dalších měst včetně nabídky služeb na Slovensku.
Jedině profesionalita a individuální přístup jsou prvním krokem vašeho úspěchu. Zkušená specialista s vámi proveden konzultaci a seo audit. Tady zjistí, jaké nedostatky vaše stránky skrývají, jaké produkty a služby nabízejí a v čem je potřebné udělat změny, opravy a správná nastavení.
Dalšími kroky jsou analýza webu a jeho obsahu i struktury, analýza klíčových slov a jejich výběr, linkbuilding, PR články, pravidelné kontroly. SEO není záležitost krátké chvíle, ale dlouhodobý proces, na konci, kterého čeká splnění vytoužených cílů v podobě úspěšných webových stránek a e-shopů, vysoké návštěvnosti a dobré pozice ve vyhledávačích.